تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی

تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی

0 54

ایسنا: وزارت صنعت، معدن و تجارت در برنامه راهبردی صنعت خودرو افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی را هدف‌گذاری کرده است. وزارت صنعت، معدن و تجارت اسفند ماه سال گذشته (۱۳۹۵) ویرایش دوم «برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت» را تدوین و مصوب کرد.

تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی

مطالعه بیشتر :  آغاز جشنواره‌ جهانی فجر با نمایش فیلم «آن سوی ابرها»

بدون نظر

پاسخی بنویسید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.